Friday, October 12, 2012

ulangtahun ketiga ♥

assalamualaikum >.<

5/10 genap sudah 3 tahun, baru kejap en ? tapi fuhh semangat nak smpai ke tahap skang mcm2 ribut taufan dah melanda. huhuhu. tp syukur atleast ktorang tetap bertahan. 

lepas da bpe bulan xjumpe so semalam ktorang dpt la spend masa. celebrate anniversary la sgtt, huhu xde ape pun. tgok muvie je lebih, ktorang tgok hantu kapcai & hotel transylvania 3D. dua2 besh, mmg xrugi tgok.

pastu dye lak gatai nak derma darah, so layan kan ajerr ;p

tapi ade something yg ktorang xmungkin lupe smpai bler2, kenangan yang mencemaskan, tapi kelakar pun ade, hahaha . yg nie juz aku n dye jer taw. muehehe


tgh jln sempat lagi snap, xpeduli kiri knan da, wt muke xreti. kih3

dye jual mahal, xmo snap pic ngan bf baru aku mr.c, alaa taw la awk jeles sbb sy syg dye lebih. haha

control macho, mntang2 ade misi comey2 ea.

takot la tuu, sbb tu pndang laen, kamera pun xmo pndang daa.haha

cececeh, peace la knon. lepas pada tuu peace kemane ape pun kemane kan. haha. 

p/s : semoga hubungan nie kekal i'allah ;)

4 comments:

luqman zakaria said...

hepi ulang tahun..hehe

gadis oren said...

hehe tQ luqman ;)

Santan Manis said...

hp ulang tahun gok ;) btw done follow sini yaw :D

gadis oren said...

tenkiuu SM :D