Saturday, September 29, 2012

mintak maaf

assalamualaikum ^^



Entry kali nie aku nak mintak maaf byk2 coz lately aku busy cket, xsempat nak update blog mcm dolu2. Al maklom la skang da ade komitmen pade kerja, so priority tu mestilahh pada kerja dulu, dh kalu x gonernyer nk dpt bonus ujung taon wehh, ke korang nak bg aku bonus ? keh3 (angkat kening). Takde la aku gurau jerr. hehe

If aku ade mase aku akan up entry baru, slow2 lah k. Sebab idea xberape nk mencurah ke ladang gandum lagi wat mase skarang. Cuma idea nak tidur di kala balik kerja & cuti jer ade. Hehehh. Ha lagi satu lau korang singgah blog aku jgn lupe tinggal jejak, aku akan visit blog korang balik, tp lambat la cket orait. Harap korang memahaminyer. TQ

zzZZzz ;p

p/s : rindu mase blaja dulu, hari2 boley up entry ;p




4 comments:

Zul De Alexis said...

suka yg nie

p/s : rindu mase blaja dulu, hari2 boley up entry ;p


sama dengan gua dulu senang nk update idea pon byk...tapi sekarang susah..nk BW pon kekadang ada sempat ada x.

gadis oren said...

zul : taw xpe , skang aduh xsempat jer . 2 3 hari sekali baru jenguk blog T__T

TiranaAduka said...

salam gadis oren.
Tak pe ta paham..
Sabar ta menantikan kdtgan gadis oren ke blog tirana aduka

TiranaAduka said...

salam,
Ta singgah.
Kalau ada kelapangan jemput komen pada entry ta yg lepas2
Terima kasih