Wednesday, September 5, 2012

setelah hampir setahun tak jumpe, akhirnya......

assalammualaikum..


semalam hari selasa kan ? kemarin hari senin kan kan kan ? ye dok korang ? hmm betul lah tu, aku baru lepas cek kalendar =.=' 

oke, hari senin baru nie happy gilerr, coz dapat jumpe aku punyer bff time belajar kt kolej dulu ! almost one year xjumpe kot. akhirnya dpt jugak jumpe :D 

balik je keje terus siap2 jumpe dorang kt berjaya megamall kuantan, dorang da berjimba dulu sebelum aku datang, tak aci :'( tp xpela . mule2 round satu mall then ktorang decide nak pegi karoke kt kuantan parade. aku last karoke tahun lepas ngan dorang, pastu da keje xde makna dah nak g karoke, xde geng T__T
kt tempat karoke, sempat lagi posing2.

siap karoke round2 kt kuantan parade plak, pastu pegi lepak2 kt teluk cempedak, lepak2 tepi pantai. byk sgt kenangan kitorang kt bumi kuantan nie, terutama bg aku, sbb dari aku abes spm lagi aku da duk kuantan. buat diploma pun kt kuantan, now kerja pun kt kuantan. so life aku mmg kt kuantan ^^
nie otw nk p teluk cempedak.


huhu da lame xbermanje dengan mokcik2 nie, rinduuu !

last picture ;)

oke da penat lepak2, snap gamba, perot pun da bunyi lagu goyang inul, nak senang makan mcD jer kt TC. lagipun nak cepat, nak hantar cyeda pegi terminal plak, dye nak balik kedah . 

hmm jam da nak kul 9mlm waktu nie da xbest, cyeda da nak naek bus. yang sara xabes2 duk ckp sedih. huhu lawak pun ade. tp aku ckp xpela lain kali kiter hangout lagi. 


lepas hantar cyeda, aku hantar sara pulak balik lepar. yang xmenahan time aku dari lepar nak balik rumah sewa. huhu seramm wehh, kiri kanan hutan sawit. dah la sowg2. mmg aku xpandang dah cermin. drive laju2 . haha . akhirnyer sampai jgak kt umah ;) mujur ceq tak pape. keh3

tQ for reading, kbye !





4 comments:

Admin said...

lama x g mega

gadis oren said...

mega da suram da skang . xbest

Cik Sara Pucelle's said...

amboi2 , aper yg lawak nya . doh sedeyy kan ? HEHE :) tqvm dah hntar sampai rumah . len kali hangout lagii .

Mohammad Thaqib said...

Salam. I come from asiafans. :p

Nice blog. :)