Friday, October 7, 2011

kek coklat kukus utk anniversary yang ke-2 tahun

assalammualaikum

juz nak tunjuk nie 




utk en.sayang yang jauh dimata dekat dihati, this is our anniversary kek.
6 october, saya buat sendiri walaupun tanpa pemutar telur, sori saya mkn sorang sbb awk jauh sgt T____T
saya sayang awak sampai akhir nafas saya

12 comments:

uminur atikah said...

tibe2 rasa lapar :D

gadis oren said...

@uminur atikah, jemput mkn, hehe :D

Nafisah Ruslan said...

wah bestnya.. tak reti buat kek :(

tapi ini nampak sedap..aum!

gadis oren said...

@nafisah ruslan, hehe sgt2 sedap taww .

✿ Myra ✿ said...

olohhhh...sweetnya diaaa ;)

gadis oren said...

@myra, hehehe sweet mcm kek :D

Cik Sara's said...

pandai jugakk mek nehh wat kek ! haha , btw happy anniversary oke ! hope b'bhgia salu oke :)

gadis oren said...

@sara, haha jgn pandang aku sebelah mata k, ni bru satu skill yg kuar . keh3

♥Aien Najwa♥ said...

wah..sgt sweet!!~~:)

Atiqah Wadiah said...

suitt <3

gadis oren said...

@aien najwa, hehe tenkiuu :)
@atiqah wadiah, hee malunyerr ^^

Mama Iris said...

kok ja nak resepi boleh?tak pakai pemukul telur?then gune tangan aje la yek?kt umah kok ja pun takde pemukul telor..hihi