Friday, March 25, 2011

angan-angan gadis oren !



assalamualaikum,


yey saya menang 1juta ! yey sukenyer ! huhuhu . berangan jer tuu, hampeh la kalu aku betol2 dpt sejuta , sape nak kasik free2 sejuta wehh, sila hantuk kepala aku kalu ade manusia nk bg sejuta free2. huhuhu ! buat masa nie aku juz boley berangan jela, nk jadi tuu xtaw la sempat ke tak, tp usaha tetap kena usaha, if ade antara kowang yg ase2 cm bermurah hati nk donate kt aku pown xpe, mmg sgt di alu2kan pown. msti kowg kate " cis ! dasar muke suci tembok ! xmalu mintak donate ngan owg " . hee :D tapi ape salahnyer kan ? hua3. abaikan kemengarutan aku oke.


fulamak mata da nmpak duet jer nie, cyap ade simbol lagi mcm nie $.$ 
beshnyer kalau dpt jadi billionaire kan ? boley beli mcm2, beli sumer benda yg menjadi impian selama nie, antaranyer :


beli rumah banglo bertingkat2 cyap ade swimming pool !


kereta ferrari utk bersiar2 di waktu petang !


shopping !


melancong ke seluroh dunia !


hua3 amacam ? pergh x ? nie baru cket taw . byk lagi aku nk list sebenarnyer, tp kang kowg bosan lak bace angan2 aku nie. huhuhu :D 
aku saje je berangan mnde nie sume, mne taw 1 hari nnti jadi kenyataan, kan3? tp nie sume duniaa  semata2. 

nota : arini aku dpt taw yg aku ade silent reader & aku taw sape owg tuu . hua3 








2 comments:

ilanilyana said...

wow dah dpt 100 follower. kena buat GA ni ;)

p/s: saya pun ada silent reader n dah lama tahu siapa org tu. org tu xsuka saya. tapi kerap view blog saya. pelik atau jelik ;)

gadis oren said...

hehehe :) sy baru taw tadi, dlm diam2 dye view blog sy, mesti dye ingat sy xtaw .