Thursday, December 1, 2011

happy birthday to me, now i'm 21 years old ^^

assalamualaikum ;D

nak wat muke excited cket lah !

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
nie bukan muke excited, nie muke mintak penampo namenyer ! huhu ;p

oke arini birthday aku sebenarnyer, genap da umo aku 21 tahun arini. alhamdulillah :)

terima kasih sgt2 pada sume yang ingat birthday aku, yang wish kt facebook ada, kat phone ada. nak taw x wish dari siape yang paling bermakna kali nie ?

 firstly of course la dari mak aku, she's the most excited yg nak wish birthday aku taw, bkn utk tahun nie jer tp tahun2 yang lepas pun same. terima kasih sgt2 kt mak sebab dye yg melahirkan aku pada tarikh nie, dye jgak yang membesarkan & mendidik aku. dia adalah segalanya bagi aku. i love you forever & ever !

nie wish dari mak :"selamat hari jadi, mak doakan panjang umur, murah rezeki dan happy selalu. 1/12/2011"

second plak mestilah wish dari en.sayang, tapi dye sengaje wat2 lupe, mase kol ingatkan da xingat, pastu kononnyer aku nak majuk la, aku ckp nak tdow. pastu dye gelak2 plak. awk mmg mengade kan ?! *sila muntah di bahu rakan anda haha !

ayat en.sayang : "eleyy ingat owg xingat la tu, kalu xingat xsayang lah eh? pastu nak majuk la tu ? owg saje jer nak tgok dye cmne, hehehe".

sebenarnyer aku xingat ayat dye cmne -.-" hehe. tapi lebih kurang mcm ayat kat atas nie jugak. en.sayang tenkiuu taw, owg juz nak hadiah nie jer, hadiahkan owg dgn kasih sayang dari awk sampai biler2, boley x ? *geli tekak ? sile muntah lagi sekali hehe :D

third, mestilah wish dari kawan2. especially mybff, saranisah mat & safira ismail. tengs dear ! aku syg kowg sgt2 !

terima kaseh semua !









2 comments:

smilenajah93 said...

wahhhh ! happy birthday ! :)

gadis oren said...

najah : tQ, hehe :D