Saturday, December 31, 2011

azam tahun 2012 ?

assalamualaikum ^^




sekadar gambar hiasan

pejam celik pejam celik dah nak habes da tahun 2011, terase pilu pulak nak meninggalkan 2011 yang di sayangi, sobs3x (ala2x babak filem industan) namun apekan daye, hidup perlu diteruskan. maju yok maju kehadapan ! hehe. aku nk ckp kt 2012 "2012 please be good to me, okeh?". kalau sebut jer tahun baru mesti ade perkataan azam yang mmg xboleh dipisahkan. tp sebenarnyer da berape tahun da aku xpenah fikir pasal azam, ntah knape aku pun xtahu. mungkin sbb malas nk pikir, har3 . tp kan weyy bukan ke sepatutnyer kiter mmg kene sentiasa ade azam dalam hidup, mksud aku xperlu tunggu tahun baru ? betol x ? tp biaselah kalu dah nama tahun baru, everything pun nak baru kan ? paham sgt3x , hehe :D 


salah satu dari azam aku : aku nk perbaiki diri aku dari semua aspek, lebih berjaya dalam semua bidang yg aku ceburi termasuk la dunia blogging nie, i'allah :) (yang laen tu biarlah rahsia, hihihi)


p/s : aku sayang 2011 coz dalam tahun nie aku aku berjaye setelkan DIPLOMA aku ! 

No comments: