Wednesday, December 28, 2011

wedding abang aku PART 1

assalamualaikum :)


jumaat lepas aku & sume family bertolak ke setiu terengganu untuk wedding abang aku, kire tinggal aku sorang jela yg belum kahwen lagi. sedey ++ excited, sedey coz pasnie xde dala abang yang akan teman aku, huhu . tp dari sedey2 tu of coz la lebih byk perasaan excited. hehe . so mase kt terengganu ktowg stay kt homestay an-ansari batu rakit, agak puas hati jgak la, berbaloi dengan harge juz rm150 jer utk 2hari 1malam, not bad la kan ? 


keesokkannyer hari bersejarah untuk abang aku, akad nikah pukul 10pagi, bersanding plak lepas zohor. dalam pukul 4 petang rombongan kami pun bergerak balik ke pahang semula, sampai rumah pukul 12mlm. yela dalam perjalanan balik sempat lagi singgah beli keropok lekor kt sekitar tepi jalan batu rakit, pastu singgah plak kat pantai kelulut makan sata, berketul2 jugak la aku telan sata. mmg mantop ! dah tu mmg syok la mkn sambil badan meliut lentok dihembus angin yang mengganas. huhu tgok ombak tu dia dasyat wa ckap lu. yang penting nampak pemandangan pulau kapas, xdapat pegi atleast dapat tgok pun jadi la kan, hehehe.












p/s : akan bersambung dalam part 2 :)


2 comments:

Admin said...

wah tahniah dapat kakak ipar..aszua bila lagi? hehe sabtu ni ada geng blogger nk dtg umah abg phat..aszua nak join dtg la..apa PM kat FB k

gadis oren said...

ala beshnyer geng blogger nk dtg umah abg phat, tp zua da kt kg la pulak. huhu xdpt nk join, sob sob sob :(