Wednesday, February 16, 2011

lebih GEMPAK dari biasa !


assalamualaikum w.b.t,
akhirnyer arinie follower blog gadis oren dah pown naik dgn mendadak dari 50 ke 60 lepas join segmen kt blog abg ben , pas2 sempat gak join segmen kt blog adamxis
dapat gak masuk kt dlm blog abg ben , dah 2 dpt lak masuk lam bro adamxis punyer bloggerwati list, fuhh bangge sekejap. 
hee :D walaupown bg kowg "ala 2 pown nk bangge tah pape minah nie". huu sampai ati kowg kan T__T
tp aku xkesah pown janji aku hepi n suke sgt2, tadi da lompat2 atas katil, cewahh.
ase terharu pown ade gak T__T 
xsangke ade gak yg sudi nk follow blog cikai cm aku nie.
maseh sumer !! maseh abg ben !! maseh bro adam !!

nie tgok nie :

 tuu yg num 30 tuu, aku la tuu . heheheh (:
maseh abg ben !!

gadis oren kt bloggerwati adamxis, jgn jeles ! 
mesti kowg kate "xabes2 minah perasan nie" kan?? xpe2 abaikan jer ape yg aku melalut tuu (:



No comments: