Friday, July 2, 2010

seloopp ! ahakz .

ha ha ! 
tibe jer arini aku jadi seloopp lak nk tulis blogg neh , pdahal sebelom ni bapak la malasnyer . 
bosan kot + sunyi lagik emm mmg buley wat aku mental cmneh . tulun2 !! 
sape2 tulunlah sayer yerp :)) ( mcm la korunk rajen sgt nk layan aku kan ? hee~ )

kalu xhepi aku mmg suke wat2 hepi cmneh , pdahal xhepi pown sebenarnyer .
juz nk ilangkan tension . xmo la stress2 neh . buley rosak taw x . hehe 
hah ? rosak ape ? hee ~ aku pown xtaw sebenarnyer , men bedal jerr .
haa tadi en tibe2 lak aku teringat zaman kecik2 dulu . 
tah nape ley ingat lak .
biler pkir balik en lawak gak . 
duk sowang2 pas2 gelak . ha ha ! sengal , mesti lau sape2 tgok aku , msti dye ingat aku xbetol .
aku ingat ag mase kecik en seliper selalu tercicir . nk2 ag time nek motor . huhu .
bukannyer xpasan , mybe trick nk suh mak beli seliper baru , wakaka . 

pas2 mase kecik2 suke sangat beli mainan ngarot2 . eeii tu ker aku mase dulu2 , terukknyer kau . ha ha !
yang klakarnyer sanggup ngamuk2 sebab xdapat beli mainan . depan owg ramai lak 2 . haishh xmalu tol .sape la budak 2 kan . hik3 jenis tol . biler da ngamuk2 konfem dapat en . huhu . sian kat abg2 aku la sbb kene layan kerenah adk bongsu dye yang ngade neh . yang selalu jadi mangse baie la ( abg no 3 aku ) . hehe . tenQ baie !

pas2 satu ag , dulu aku nie susah giler nk makan nasik . xtaw r nape . xpelik r en badan aku pown sekeping jer mase tu . aku selalu kene pakse makan ngan mak aku . ala aku makan cket je kot . tp ade 1 helah yang aku xley lupe smpai skang , mak aku selalu ckp mase tgah makan " sape lambat makan dye jadi buaye " haha . mase 2 mane la taw pape , asyik kene tipu je . punyer la semangat makan sbb xmo jadi buaye . huhu nguxs tol .

byk kot kenangan2 time kecik lau nak citer mmg xkan abes . wat aku gelak guling2 jer biler ingat balik . hehe ! anyway tengs sgt2 kt mak n abah . tanpa dowang xmerase la aku n ase sume neh . pahit n manis sebenarnyer sumer 2 indah :))

2 comments:

malihah watsiqah said...

hee, ewaa. kdg2 lawak gak an? bkn nye ley kmbali ke zmn kecik lek pon. klu dpt men ank patung barbie tu pon da kre sonok sgt da tuh.cm dye sorng ade ank patun. huhu. neway, nice memory. (:

gadis oren said...

huhu , betol3 . dulu penah gak teringin nk ade anak patung barbie 2 tp juz boley berangan jela . ha ha ! lawak giler . skang ni nk tengok anak patung barbie 2 pown aku jijik aww . hihi