Monday, July 5, 2010

kerane rajen ;)

1. Perkataan yg suka sebut :
 senget ko nehh (ngee faveret tuh , hehe )
 
2. Saya sedang mendengar :
lagu andainya perpisahan terjadi (oohh tidak ! mintak dijauhkan ok)

3. Mungkin saya patut:
dapat dekan untuk sem neh ( huhu !)

4. Saya suka :
kt bf saya la watpe nk suke kt bf owg lain lak :)

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sara , fira , pezoh , madi , ana (ala byk sgt la nk tulis , tp mmg syg bangat kt girlpren2 sy neh)

6.Saya tak paham :
kenape sy slalu gado ngan bf sy . opps hee ~

7.Saya kehilangan :
salah sorang girlpren sy safira . sedey sob . sob T T


8.Ramai yang berkata :
sy nmpak sombong kott ( tak la weyy )

9.Makna nama saya :
ustaz sy cakap mksudnyer isteriku ( mybe kott )

10.Cinta itu adalah :
satu perasaan yg luar biase yg dirasai oleh dua insan yang saling menyayangi ( actually mksud cinta ni luas tapi yg ni juz utk kapel k . hehe )

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
teringatkan sy kot . harap2 cm2 la, tp xtaw la ( awk ingat sy x ? hehe )

12.Saya akan cuba :
buat yg terbaek utk diri sy , family sy , bf sy , kwn2 sy . sy syg awk sumer !


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever till last breath 
- to my bf : cm2 la sy syg awk SELAMANYA
- to my friend : kite kwn SELAMANYA 
 
14.Telefon bimbit saya :
npon sy da kene cilok ngan abg saye . uitt ! biler nk pulang ? huhu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
mesti sy tengok jam n npon dulu . hehehe

16.Saya paling meluat apabila :
owg panggil sy as erghh sy rase mcm nk bunuh owg !

17.Pesta/Parti adalah :
budaya barat :D

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kutu baboon kt telinge kucing aku . cumill kan ? haha cm syiall .


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
giler2 REMAJA !

20.Hari ini :
bermulalah sem 5 . huhu chaiyok2 !

21.Malam ini saya akan :
msg wif my b jerr :)

22.Esok pula saya akan :
pegi klas mcm biase , adehh .

23.Saya betul-betul inginkan :
kejayaan , kebahagian dan kegembiraan yang berpanjangan .

24.Ketika saye lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
 haishh , xbermaya tp still bersyukur sbb masih boley tgok muke ni . huhu

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
opcoz mall lahh !

26.Makanan Barat atau Jepun :
sy perot kmpung ! juz mkn nasik jerr . hehe

27.Bilik yang terang atau gelap:
gelap kott . sedapp tdow . huhu

28.Makanan segera adalah :
mknan rutin sy ;)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
(ntahh lupe la)

30.Siapa yang anda nak Tag?:
sape yang nk amek jela ye , jgn malu2 .

No comments: