Sunday, July 11, 2010

aktiviti masa lapang '

1. Sedang buat apa satu jam lepas?
ermm meniarap ala2 buaya sambil on9 n msg wif ma b , pas2 gelak gulin2 . haha
 
2. lappy jenama ?
compaq jerr :)
 
3. HP jenama dan model ?
japp nk cek sbb xingat model perr . huhu , 
-express music edisi murah 5130 ( pinjam )
-npon sendal pintu cap nokia 1200
 
4. un9 menggunakan ?
broadband maxis ( terbaek ! )

5. Sedang mendengar ?
bunyi keypad laptop yg sedang ditekan oleh sy sendiri :)

6. Saya rasa saya patut ?
 hepi2 jerr , xpayah stress2 .
 
7. Pernah tipu kawan ?
hehe . tipu sunat xperr kot . 

8. Pernah ditipu?
mesti la penahh !

9. Ex- Bf awak ?
ntahh . xamekk port . bla3
 
10. kenapa clash ?
ntahh . suke ati dye la janji dye bahagia .
 
11. Ada skandal ?
 nope ! xbaek lahh .
 
12. kenapa perlu ada skandal ?
haishh , xtaw la .

13. BF sekarang ? 
 sharun ridwan b. ismail . saya cintakan awak ! :)

14. Sebab dea pilih saya ?
sbb sy boley terima dye seadanya .

15. Sudah berapa lama kapel ?
tgok kt annivesarry tickers k . ade kt tepi blogg :)

16. Hadiah paling bermakna pernah diterima?
teddy bear . tengs cyunk !

17. Saya rasa saya ?
semakin mengerti ape maksud hidup .

18. Pakai jam tangan ?
yupp , sentiasa pakai . 

19. Jenama?
alba .

20. Necklace ?
ade jugakk . rantai emas berloket hati . cumill sgt . tengs mak !

21. bertudung or free hair ?

bertudung la . 

22. trend tudung?
sumer trend pown boley , tp prefer yg biase2 , simple !

23. lahir pada ?
 01 disember 1990 ( sabtu ) 
 
24. Anak mak atau ayah ?
dua2 la . kalu x mcm mane nk jadi sy ? aiyoo .
 
25. Have siblings ?
aderr ! 5 owg jerr . love them so much .

26. Choose sibs or friends ?
both !

28. awak akan buat apa kalau ada orang benci awak?
sy benci dye jugakk . ape susah , dye xde pown sy xmati la .
 
29. Erti sahabat pada anda ?
 kejap ade kejap xde . haha .

30. Dua orang yang paling rapat dengan anda sekarang?
aduhh . ade lebihh la , mymom , mybf n sara :)

31. Tag kepada ?
ntahh , aku pown amek dari cik fia sajo ! . haha ( sape nk 2 amek jela , malu2 kucing plak )

No comments: