Monday, January 23, 2012

hati gembira nak tunggu hari esok , yeay !

assalamualaikum >.<








xsabarnyer nak tggu ari esok ! hehehe punyer la excited macam xpenah g jalan plak , tapi kali nie spesel cket, nak tahu ? alaa xboley la bgtaw lagi, suprise okeh ? nnti lau da pegi sane. baru aku story kt korang. hehehe. malam  nie nak packing barang2, esok kul 5.30pm aku da gerak g sane. yeay !


amek kau, cam budak2 tak aku punyer ke'eksaited'an ? huhuhu ;D 
pape pun doakan perjalanan aku selamat k, untuk tempoh 24hb - 26hb aku akan bercuti dari blogging, so kalu lambat balas singgahan dari korang harap di ampunkan oke ? mybe 27hb baru aku start blog jogging balik. jum berholiday !




p/s : nak pakai baju ape ek nanti ?

2 comments:

Cik Firus said...

hai.. jom baca latest update cik firus http://yanaalias.blogspot.com/2012/01/free-demo-bio-rejuv.html

KizZ said...

Heh...ni mesti g pantai ke air terjun ke kan...


Kalau berani jom join contest kedai Kiz, hadiah kompem gempak!
The OH!SEM tagline contest