Tuesday, September 27, 2011

perginya seorang adik...


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

arinie aku di kejutkan dengan berita pemergian adik angkat aku mohd norhafizie mohd nan ke rahmatullah. daripada sumber yang aku dapat arwah lemas di sungai arau jam 5pm semalam 26 SEPT 2011, ketika cuba membetulkan bot kawalan yang terbalik. aku xsangka sangat2, & xpercaya sgt2. dulu mase skolah aku selalu jgak lepak ngan dye, dye pendiam, xbanyak cakap pun. lepas tu mase dye naek form4 dye pindah sekolah teknik, terus ktorg lost contact. pastu contact balik mase MAY 2010 kt fesbuk, tu pun sekali jer & tulah yang terakhir ktorg contact, lepas pada tu aku penah terserempak dengan arwah, tapi xtahu kenapa aku xtegur arwah langsung. fizie maafkan akak, mmg akak terkilan sgt2 :(


last conversation between aku & arwah, 13may 2010


dalam bulatan arwah mohd norhafizie mohd nan, gamba nie time karnival votek tahun 2006


nie gamba yang aku dapat dari berita harian online

semoga roh arwah di tempatkan di kalangan orang beriman, AL-FATIHAH