Sunday, September 18, 2011

bahagia denganmu


assalamualaikum..
arinie aktiviti jalan2 ngan en.sayang, ngee :D
terasa bahagia sungguh, seperti di awang-awangan*ayat mintak penampo supaya kembali ke alam nyata*

oke2 skang da kembali ke alam nyata lagi realiti dan dot dot dot*korang sambung sendiri*
aku n en.sayang xg mane2 pun juz lepak kt mesra mall tgok muviee citer final destination 5, bez gakk tapi certain2 part aku cam da ley agak da ape yang akan berlaku. sinopsis ala2 final destination yang sebelum2 nie gak. tp aku suke watak utama lam citer nie, ade sikap melindungi*sweet gilerr*

some picture :


*en.sayang*


*penyanyi kesukaan aku, i'm the top fans, & the ONLY one, kih*


*aksi semput*

nie jer pic yang sempat di abadikan di dalam kodak kamera aku, sori pic aku takda coz aku hodoh, muke cam hape tah. mase nie kt karoke box KP sebelum anta aku balik hostel.



No comments: