Saturday, July 16, 2011

journey sebijik durian !


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

wahh, 1st time tulis arab dalam blog, senang jer nak wat ghupenyer. hu hu ! wehh da lame ngidam nk mkn durian, arinie baru la dpt ! mmg sebelum nie aku ade beli durian kt ENG HONG balok, yg dalam polystrine, 2 polystrine aku tibai, akibatnyer aku DEMAM + TONSILITIS ! dan kesimpulan dari itu aku 4hari MC. hua3. tp arinie dengan beraninyer aku bersama2 dengan dua orang kawan aku yg HANTU DURIAN telah melahap dua bijik durian lagi. 

tp xpe coz owg tua2 kate minum air lam kulit durian dpt mengurangkan panas badan. harap2 begitu lah nyerr. sebenarnyer durian yang aku mkn tadi telah di import dari kg halaman aku, JENGKA. terbaekkk dari ladang abah aku ! semalam xsempat nak follow abg aku blik kg melantak durian, so aku mintak abg aku delivery ke rumah aku jelah . hua3. merase gak durian2 tu g KUANTAN kan. tp tahun nie durian yg faveret aku xde, coz pokok tu mgade2 xmo berbuah tahun nie. frust giler ! 

 3 bijik durian, 2 dalam perut tinggal lagi 1 :D
esok cont mkn sebijik ag.

 nie owg pggil serawa durian asenyer, mkn ngan pulut, mmg bez !

harap2 pasnie xdemam la ekk . hehe . ini lah al kisah journey sebijik durian, dari JENGKA -----> KUANTAN -----> MULUT GADIS OREN -----> PERUT GADIS OREN -----> TETTT ! HAHA .

note : tengs kt mak abah yg selalu ingat, adehh rindu nk blik kg T__T . tengs kt abg kuh yg sanggup deliver durian sampai ke rumah :) sape2 nak makan durian meh la datang umah sayerr ! hehehe :D



No comments: