Sunday, August 29, 2010

take it or leave it ?

uhhh , sejak akhir2 nie mcm masalah pulak jadik en .
mmg pening otak aku duk pkir .
mybe dugaan bulan poserr kot .

nape dlm idup nie ade mcm2 jenis manusia ea ? tah la aku mmg xpham , mybe tulaa yg di name kan asam garam kehidupan .
aku selalu terpikir , nape owg kt sekeliling kiter slalu mempertikaikan tentang kehidupan orang lain ? 
ermm perlu kerr ? 

kadang2 aku tgok , manusia nie suka merumitkan keadaan ? ape yg kowang sumer dpt ea ?
puas ati ehh kalu bercerita tentang kehidupan owg lain ? or bangge biler owg ckp kamuu reporter terhebat era kini ? pelik sgt2 .
emm , aku penah gak pikir xde mende yg betol pown pada mata setiap insan kt dunia nie .
"kalu salah pown salah , betol pown salah " ape tuu ? contoh yg aku dpt bg k , kalu kiter senyap owg ckp kiter kera sumbang , anti sosial , bla bla bla ..... kalu kiter bising owg ckp kiterr kecohh la , giler publisiti n bajett hot . adoii mmg xpaham ..... 

org tua2 selalu kate xkenal maka xcinta . kalu kiter xkenal seseowg tuu jgn la nk nilai dye dari mata kasar jerr , setiap manusia ade kelebihan dan kekurangan masing2 . jage tepi kain sendiri lebihh bagus dari jage tepi kain owg lain .  

p/s : no one label in this post , look by urself n better thinking how to make a good communication :)
stOp it !

No comments: