Monday, August 30, 2010

tin kosong .

tajuk post aku kali ni xrelated pown ngan ape yg aku nk citer sbenarnyerr .
tahh la , kali nie lebih kepada pengertian jiwa , rohani , hati && perasaan kot .

ape pengertian kowg bg bait2 perkataan kat atas 2 ?
kamuu pham x ape tuu jiwa ? rohani ? hati ? && perasaan ?
aku ase xde sape pown yang pham .
mmg xde sape pown nk pham kan ?

yg kamuu taw jage hati && perasaan diri sendiri je kann ?
thats enough kot bg kamuu .
selalu owg mesti ckap " ahh , peduli ape janji aku bahagia ".
ape tahh yg ade dlm otakk insan 2 .
sumpah aku xpaham .


susah ke utk nk jage ati seseorang ?
susah sgt ke ?
susah ke nk pham seseorang yg kamuu kenal ?
pernah x kamu ase saket ati ? 
kamuu taw x betapa saketnyer perasaan saket hati ?

kamuu suke kot tgokk seseorang tuu menangis sbb kamuu ?
cube letakk diri kamuu kt situasi cm 2 . 
suke kerr ? xtaw la plak kalu kamu jeniss yg xberjeniss .
or kamuu mmg suke ngan idop yang complicated .
huuu ..... complicated kan idup kamuu sowg ckup la , xperlu kongsi ngan owg lain .




p/s : ur life should be simple not complicated :)

No comments: