Wednesday, December 1, 2010

01 dec 1990 - 01 dec 2010


ha ape laa yg kowg pkir biler tgok tajuk entry aku kali nehh erk ?
- 01 dec 1990- 01 dec 2010 -
ape yg menarik tentang tarikh nie ehh ?
huu , ala mesti kowg da buleyy agak tuu tarikh ape kan ?
yela tarikh lahir aku la .
&& arini da genap umo aku 20 tahun .
da makin tua dah aku , ehh cait bukan tua tapi matang k . hee (:
sekejapnyer mase berlalu . 
skang da masuk 20-an da , nnti2 30-an lak , pas2 40-an .
perghh cepatnyerr tua . huhuhu
 dulu cenonet jerr . 
hah tgok la nie :








skang da 20thn da . 
.suke.
.suke. 
.suke.

note : tengs mak && abah sbb lahirkan , besarkan  & beri didikan kt anakandamu nie . tengs kt akak2 & abg2 sbb always bg support & nasehat , juge menjadikan sy mangse buli kamu sumer . haha . tengs kt kwn2 yg ade susah senang bersame saya , xlupe jgak pada insan yg saya cintai , tengs 4 everything . huhu . tanpa kamu semua siapalah saya . ketahuilah bahawa saya sayang kamu semua sampai biler2 (:





2 comments:

Anonymous said...

hahaha....lagi skit je.. aku lahir 1+2 december 1990 :)

gadis oren said...

syakir : la yeke ? ko kire adik aku la . hahaha