Tuesday, July 27, 2010

Kim Yu Kyung - Starlight Tears

when i close my two eyes .
i can only see you .
only you !

Monday, July 26, 2010

boringnyer .



adehh boringnyerr . 
nk wtpe ehh kalu boring2 cmnie ?
haa korek idung pown beshh nie .
hak3
MySpace
korek idung jap ehh . 

okehh da cyapp .
mmg terbaek lahh ! 
hahaha 
MySpace
angkat jari ckett . huhu

hmm . lagi2 ? 
nk wtpe lagi nie ?
aduhh . boringnyerr .
haa , jomm dgr lagu lak .
http://www.emocutez.com
angguk2 ckett baru syok layan .

pas2 nk watpe lak ehh .
ha kiter bersenam lahh pulak .
ikot jerr ape yg aku wat taw .

mule2 wat cmnie .
http://www.emocutez.com
okeh depakan tgn kowg pas2 wat cmnie , bwat lembut2 jerr baru la ade feel .
 
 pas2 wat cmnie plak .
http://www.emocutez.com
haa , yg ni ala2 taici cket . kene ade soul k , sbb 2 la yg sebelum ni aku soh wat lembut2 jerr . baru la ade feel kan ?

yg seterusnyer cmnie lak k .
http://www.emocutez.com
okehh , yg nie kowg kene gedik2 cket . goyang2kan badan pas2 wat tgn cm2 . ala2 xyah segan2 . mcm xbese lak kan . huhu

okehh , yg lembut2 dah , taici pown dah , gedik pown dahh . ha kali ni kiter wat yg ganas2 ckett . baru la stylo . huhu .
http://www.emocutez.com
haa , yang ni mmg bagus untuk kesihatan mental juga fizikal . sape yang ade masalah kekeliruan identiti mahupun yang ade masalah imsomnia mmg di sarankan utk bwat cmnie 3kali sehari .

k la aku nk g bunuhh owg lakk . baru la puas ati .
http://www.emocutez.com
haha jgn risow aku juz bunuh tikus jerr . yeahh , tikam lagi ! tikam lagi ! hahaha , mmg puas ati aku .
 
okey la aku da penatt da haa .
http://www.emocutez.com

okey bubye sumer ! selamat mencuba taw !

Sunday, July 25, 2010

Wednesday, July 21, 2010

cara dan gayaku memilih lelaki (:

Lelaki idaman saya adalah…
Seorang lelaki yang beriman…
Yang hatinya disaluti rasa takqwa kepada Allah…
Yang jiwanya penuh penghayatan terhadap Islam…
Yang sentiasa haus dengan ilmu…
Yang sentiasa dahaga akan pahala…
Yang solatnya adalah maruah dirinya…
Yang tidak pernah takut untuk berkata benar…
Yang tidak pernah gentar untuk melawan nafsu…
Yang sentiasa bersama kumpulan orang-orang yang berjuang di jalan Allah…
Lelaki idaman saya adalah…
Lelaki yang menjaga tuturkatanya…
Yang tidak bermegah dengan ilmu yang dimilikinya…
Yang tidak bermegah dengan harta dunia yang dicarinya…
Yang sentiasa berbuat kebajikan kerana sifatnya yang penyayang…
Yang mempunyai ramai kawan dan tidak mempunyai musuh yang bersifat jembalang…
Lelaki idaman saya adalah…
Lelaki yang menghormati ibunya…
Yang sentiasa berbakti kepada kedua orang tua dan keluarga…
Yang akan mendidik isteri dan anak-anak mendalami Islam…
Yang mengamalkan hidup penuh kesederhanaan…
Kerana dunia baginya adalah rumah sementara menuju akhirat…
Lelaki idaman saya…
Sentiasa bersedia untuk menjadi imam…
Yang hidup dibawah naungan Al-Quran dan mencontohi sifat Rasulullah…
Yang boleh diajak berbincang dan berbicara…
Yang menjaga matanya dari berbelanja…
Yang sujud penuh kesyukuran dengan rahmat Allah keatasnya…
Lelaki idaman saya…
Tidak pernah membazirkan masa…
Matanya kepenatan kerana penat membaca…
Suaranya lesu kerana penat mengaji dan berzikir…
Tidurnya lena dengan cahaya keimanan…
Bangunnya subuh penuh kecergasan…
Kerana sehari lagi usianya bertambah penuh kematangan…
Lelaki idaman saya…
Sentiasa mengingati mati…
Yang baginya hidup di dunia adalah ladang akhirat…
Yang mana buah kehidupan itu perlu dibaja dan dijaga…
Agar berputik tunas yang bakal menjadi baka yang baik…
Meneruskan perjuangan Islam sebelum hari kemudian…
Lelaki idaman saya adalah…
Lelaki yang tidak terpesona dengan buaian dunia…
Kerana dia mengimpikan syurga…
Di situlah rumah idamannya…
Dan dia ingin membawa saya bersama…
Dialah lelaki idaman saya…
p/s : erkk ade lagi x ciri2 lelaki mcm kt atas tuhh ? mybe juz tggal harapan jela kot . huhu

Tuesday, July 20, 2010

duet ? test ?

duet ptptn a.k.a duet pinjam da masukk ker ?
adehh , aku xtaw pown da masukk ker belom .
dgr citer arini tp tgahari tadi aku cek tp xde pown .
malas la nak amek port . 

test . test . test 
serabutnyer la ! 
ermm , cm xsedia jerr .
tak sempat nk paham ape yg lec ajar.
adehh ke otak aku yg da makin lembab ?

ya allah permudahkan la segala urusanku .
lapangkan la dada hamba mu ini .
terangkan hatiku .
amin2 ya rabbal alamin .

Smiley
sok aku nk g berjuang :) doakan aku k .

untukmu (:

i can't stop loving you

it still feels like our first night together 
feels like the first kiss and 
it’s gettin’ better baby 
no one can better this
I’m still hold on and you’re still the one 
the first time our eyes met it’s the same feelin’ 
I get only feels much stronger and I wanna love ya longer
You still turn the fire on
  
so if you’re feelin’ lonely.. don’t
You’re the only one I’d ever want
I only wanna make it good
so if I love ya a little more than I should
please forgive me I know not what I do
please forgive me I can’t stop lovin’ you
don’t deny me
 
this pain I’m going through 
please forgive me 
if I need ya like I do 
please believe me 
every word I say is true 
please forgive me I can’t stop loving you
still feels like our best times are together 
feels like the first touch
 
we’re still gettin’ closer baby 
can’t get close enough I’m still holdin’ on
You’re still number one
I remember the smell of your skin
I remember everything
I remember all your moves
I remember you
I remember the nights ya know I still do
 
one thing I’m sure of 
is the way we make love 
and the one thing I depend on 
is for us to stay strong 
with every word and every breath I’m prayin’ 
that’s why I’m sayin’… 
 
Animated Hearts

Friday, July 16, 2010

sorry :(


tbe2 lak ari esok ade klas .
9am-12noon .
subjek miss y ( nrs315 )

b sorry :'(
xsengaja sgt2 .
hope dpt jumpe sok k .

this flower 4 u :)

bace nehh '

kdg2 kte xhrgai cinta , knp ? sbb kte blm merasai khilangannya .

kdg2 kte rasai cinta dia tp msh xpcaya knp ? sbb kte sllu pkr negetif tntangnya.

kdg2 kte xsdar ht kte tol2 mnyintainya knp ? sbb kte ego utk mgakuinya.

tp ble tgnnye yg sllu kte gnggam brda di gnggman org lain . pe perasaan kte ketika itu??

p/s : jgn trus mengingati mse lalu... krn ia hnyalah sia2 . oleh
itu hargailah org yg rela brkorban demi kita tu la cinta yg
sbnarnya . ( 4 my b , i always love you ! )

xpham betol !

mmg moody la aku arineh ! 
upenyer ade lagi owg yg xseda2 .
xpham betol aku .
pas2 nk menyusahkan owg lain .
ingat ape haah ?

xpe2 .
aku saba jerr beb .
ye saba selagi aku boley saba yerr !
tah smpai biler aku nk sabar pown aku xtaw .
tekanan betol !!
tolong la understanding ckett .
jgan taw nk idop senang lenang jerr .

Wednesday, July 14, 2010

register subjek !!

haishh ! mmg panas ati betol ngan student portal uitm nie .
nk register subjek punyerr la susah .
aku ase da berjuta2 kali aku try bukak , tp xboley gakk .
adehhh , kacau betol lahhh !

xabes2 nk menyusahhkan org kann ?
eeiii , geramnyerr aku !

MySpace
bosann aku tunggu student portal nehh !

Monday, July 12, 2010

jom bertagging lagi '

1. Nama penuh anda?
aszua bt. kamal basri .

2.Siapakah yang memberi nama anda ?
mysis ( suhaily bt. kamal basri )

3.Adakah anda suke dengan nama anda?
sgt2 suke ! stakat ni xde ag owg name aszua . lau ade pown ejaannyer tak same :D

4.Apekah maksud disebalik nama anda?
isteriku . ustaz yg ckp mse kt skola dulu :)

5.Tarikh lahir anda ?
01 disember 1990 ( sediakan hadiah taw . hehe )

6. Dimanakah anda dilahirkan ?
hosp . daerah mentakab .

7.Anda mempunyai adik beradik ?
mesti la ade , 5 owg kesemuanya .

8. Senaraikan nama adik beradik anda,mengikut urutan.
suhaily bt . kamal basri .
suhaimi b . kamal basri .
suhairi b . kamal basri .
mohd sufairi b . kamal basri .
aszua bt . kamal basri .

( haa , jgn pelik la knape name aku sowg jerr hrup A . aku pown xtaw knape sbenarnyer . huhu )

9.Adakah anda mempunyai boyfriend ?
yupp .

10.Siapakah nama boyfriend anda ?
mohd sharun ridwan b . ismail .

11.Adakah die sayang anda?
mesti lahhh .

12.Kenapa ?
sbb dye xboley idop tanpa saya , huhu

13.Adakah anda seorang penyabar ?
kdg2 ye , kdg2 x . tgok pada situasi .

14.Sikap yang membuatkan anda benci tentang dia ?
xde !

15.Ciri - ciri lelaki idaman?
setia , baik , ikhlas , jujur , memahami , romantik , giler2 , gud looking n yang paling penting syg saya n family sy .

16.Anda memerlukan seseorang yang ?
sentiasa memahami sy .

17.Kata2 untuk seseorang .
sy mencintai awk sepenuh hati ++ harap kite akan sentiasa bersama xkira susah or senang .

18. Adakah anda berpuas hati dengan tag ini ?
boleh laa . dpt jugak ilangkan bosan .

19.TAG kan pada 5 org sahaje.
aku nk tag kt semua follower :) amek la .

SPAIN :)


yea yea ! spain menang . 
hak3 xsia2 aku bersengkang mata tgok spain lwn belanda mlm tdi :)
walaupown agak2 sengal jerr dowg main . huhu
mybe dowg nerbess kot maklum la 1st time g finalkan .

haha . belanda main agak kasar kot .
pengadil lak jenis giler kad .
aku ase sume pemain kene kad kuning . huhu
ha 2 la men asakk jerr .
sian kt pemain spain .

to my yuyunk b :)
sy da menang . 
hee :D nanti jgn lupe belanjer .

MySpaceMySpaceMySpace

Sunday, July 11, 2010

aktiviti masa lapang '

1. Sedang buat apa satu jam lepas?
ermm meniarap ala2 buaya sambil on9 n msg wif ma b , pas2 gelak gulin2 . haha
 
2. lappy jenama ?
compaq jerr :)
 
3. HP jenama dan model ?
japp nk cek sbb xingat model perr . huhu , 
-express music edisi murah 5130 ( pinjam )
-npon sendal pintu cap nokia 1200
 
4. un9 menggunakan ?
broadband maxis ( terbaek ! )

5. Sedang mendengar ?
bunyi keypad laptop yg sedang ditekan oleh sy sendiri :)

6. Saya rasa saya patut ?
 hepi2 jerr , xpayah stress2 .
 
7. Pernah tipu kawan ?
hehe . tipu sunat xperr kot . 

8. Pernah ditipu?
mesti la penahh !

9. Ex- Bf awak ?
ntahh . xamekk port . bla3
 
10. kenapa clash ?
ntahh . suke ati dye la janji dye bahagia .
 
11. Ada skandal ?
 nope ! xbaek lahh .
 
12. kenapa perlu ada skandal ?
haishh , xtaw la .

13. BF sekarang ? 
 sharun ridwan b. ismail . saya cintakan awak ! :)

14. Sebab dea pilih saya ?
sbb sy boley terima dye seadanya .

15. Sudah berapa lama kapel ?
tgok kt annivesarry tickers k . ade kt tepi blogg :)

16. Hadiah paling bermakna pernah diterima?
teddy bear . tengs cyunk !

17. Saya rasa saya ?
semakin mengerti ape maksud hidup .

18. Pakai jam tangan ?
yupp , sentiasa pakai . 

19. Jenama?
alba .

20. Necklace ?
ade jugakk . rantai emas berloket hati . cumill sgt . tengs mak !

21. bertudung or free hair ?

bertudung la . 

22. trend tudung?
sumer trend pown boley , tp prefer yg biase2 , simple !

23. lahir pada ?
 01 disember 1990 ( sabtu ) 
 
24. Anak mak atau ayah ?
dua2 la . kalu x mcm mane nk jadi sy ? aiyoo .
 
25. Have siblings ?
aderr ! 5 owg jerr . love them so much .

26. Choose sibs or friends ?
both !

28. awak akan buat apa kalau ada orang benci awak?
sy benci dye jugakk . ape susah , dye xde pown sy xmati la .
 
29. Erti sahabat pada anda ?
 kejap ade kejap xde . haha .

30. Dua orang yang paling rapat dengan anda sekarang?
aduhh . ade lebihh la , mymom , mybf n sara :)

31. Tag kepada ?
ntahh , aku pown amek dari cik fia sajo ! . haha ( sape nk 2 amek jela , malu2 kucing plak )

family karaoke :)

perghh syok kot g karok ngan abg n akak ipar aku .
hehe tiga2 mmg da hantu karok .
tp aku karok 3 lagu jerr , yg lain sume abg n akak ipar aku bolot .
hmpess tol .
tp xpe , tetap beshh :D
MySpace

tengs kt mybro supi sbb blanje karok ,
lain kali blanje la lagi k . hua3 

Saturday, July 10, 2010

kurus

ya allah .
kurus gilerr !
ko xmkn ke aszua oii ?
huwaa :'(

da xtembam dahh !
da jadi sekeping !
eeuughh . nape haa ??
xcukup mkn kerr ?
adehh . tulun tulun saya xmo jadi mcm papan !

MySpace
aku kurus ??
ohh tidakkk !!

Thursday, July 8, 2010

ak tertekan !
ak da fedupp !
dlm kelas bls 121 tadi hampir2 airmata aku nk menitik .
tapi aku tahan jerr .
sampai ati awk bwat sy cmnie kann ?
tahh lah skangg aku da serik kot .


ya allah kuatkan aku , tabahkan aku dalam menghadapi setiap ujian darimu .

argghhhh !!!

argghhh ! nk marah betol aku .
ni yang aku ase mcm nk menculah jerr .
sabarr ye aszua . sabarr :)
aku da byk sabar la bingai ! ( rational lost )

kepale otakk aku ni xberfungsi dahh !
penat !
lebihh baek xde perasaan (ati kering) dari ade perasaan cmnehh .
saket otak . saket hati . segaler2 nyer lah !

Wednesday, July 7, 2010

sumpah bosan !

giler bosanbosanbosan !
arini aku ade 1 klas jerp .
2jam jerr kott .
mcm blurr jerr aku blaja arineh .

da dpt assg lak 2 naseb bek kacangg jer ! ( haha )
tp tah bilerr aku nk wat .
dari skola ag mmg aku ade penyaket m.a.l.a.s .
biler nk brubah neyy wehh !
ko ckp jerr pandai kan .

tadi aku try kol mak aku .
tbe2 ade makcik neyy angkat " no yg anda dail tidak dpt dihubungi sila cube sebentar lagi " .
mmg marah betol aku . 
da byk kali aku dail , tp xdpt gak .
xkan salah number kot .
xmungkin aku xingat no fon mak sendiri .
adehh . biler boleyy kol neh ?

Monday, July 5, 2010

kerane rajen ;)

1. Perkataan yg suka sebut :
 senget ko nehh (ngee faveret tuh , hehe )
 
2. Saya sedang mendengar :
lagu andainya perpisahan terjadi (oohh tidak ! mintak dijauhkan ok)

3. Mungkin saya patut:
dapat dekan untuk sem neh ( huhu !)

4. Saya suka :
kt bf saya la watpe nk suke kt bf owg lain lak :)

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sara , fira , pezoh , madi , ana (ala byk sgt la nk tulis , tp mmg syg bangat kt girlpren2 sy neh)

6.Saya tak paham :
kenape sy slalu gado ngan bf sy . opps hee ~

7.Saya kehilangan :
salah sorang girlpren sy safira . sedey sob . sob T T


8.Ramai yang berkata :
sy nmpak sombong kott ( tak la weyy )

9.Makna nama saya :
ustaz sy cakap mksudnyer isteriku ( mybe kott )

10.Cinta itu adalah :
satu perasaan yg luar biase yg dirasai oleh dua insan yang saling menyayangi ( actually mksud cinta ni luas tapi yg ni juz utk kapel k . hehe )

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
teringatkan sy kot . harap2 cm2 la, tp xtaw la ( awk ingat sy x ? hehe )

12.Saya akan cuba :
buat yg terbaek utk diri sy , family sy , bf sy , kwn2 sy . sy syg awk sumer !


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever till last breath 
- to my bf : cm2 la sy syg awk SELAMANYA
- to my friend : kite kwn SELAMANYA 
 
14.Telefon bimbit saya :
npon sy da kene cilok ngan abg saye . uitt ! biler nk pulang ? huhu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
mesti sy tengok jam n npon dulu . hehehe

16.Saya paling meluat apabila :
owg panggil sy as erghh sy rase mcm nk bunuh owg !

17.Pesta/Parti adalah :
budaya barat :D

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kutu baboon kt telinge kucing aku . cumill kan ? haha cm syiall .


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
giler2 REMAJA !

20.Hari ini :
bermulalah sem 5 . huhu chaiyok2 !

21.Malam ini saya akan :
msg wif my b jerr :)

22.Esok pula saya akan :
pegi klas mcm biase , adehh .

23.Saya betul-betul inginkan :
kejayaan , kebahagian dan kegembiraan yang berpanjangan .

24.Ketika saye lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
 haishh , xbermaya tp still bersyukur sbb masih boley tgok muke ni . huhu

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
opcoz mall lahh !

26.Makanan Barat atau Jepun :
sy perot kmpung ! juz mkn nasik jerr . hehe

27.Bilik yang terang atau gelap:
gelap kott . sedapp tdow . huhu

28.Makanan segera adalah :
mknan rutin sy ;)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
(ntahh lupe la)

30.Siapa yang anda nak Tag?:
sape yang nk amek jela ye , jgn malu2 .

new starting *

arini actually ari first aku masok sem5 ,
pejam celik 2x je da sem5 kan . huu cm xcaye jerr .
tdi aku g awal kot , kul 7.40am aku da gerak g depan tggu bas .
semangat ! hak3 .
bgos x aku ? nggee ~ (perasan)

aku ingatkan arini ni ade briefing ke ape ke .
punyer la semalam budak ni bgtaw suh dtgg pagi2 .
last2 hape pown xde .
lau aku taw , bek aku dok uma jerr membuta . hihik !

huhu sara . . .
saket gigi lagi kerr ?
ciannyer kt girlpren aku neh , hehe
nnti mam painkiller taw .
ade mase nanti kite g klinik gigi . hihihi

utk dak2 klas aku 5BHS . aku xsabar nk jumpe korunk !

Saturday, July 3, 2010

cerita 3/07/2010

adoi pe nk jadi ngan arini ? kucar ! sumbat ! tension ! sumer ade .
mesti awk awk awk ! xpaham kan ? xpela .

arini aku kuar ngan sara .
kacip aku ! huhu . syg kamoo sgt2 :)
kitorg g mega jerp . jln2 , shuping2 , eat2 .
tgok muvie citer kapoww:atoi the ajaib boy's .
best giler . terbahak2 aku n sara gelak lam panggung .
da lame kiter xgelak cmni kan sara ?
huu ~ sejak dua tiga menjak ni aku byk diam je kot .
sampai muke pown berkedut2 . huhu

sara . . .
aku nak sgt hepi mcm dulu2 .
mcm 2taun lepas .
mase 2 ade ko n fira :)
tiap2 hari kite gelak kan ?
skang ni da lain . xmcm dulu lg .
rindunyer kt sume kenangan kiter .
rindunyer nk jadi aszua yg dulu .
aszua yg kuat , tabah , degil , keras kepala , selamba n hepi selalu .

Friday, July 2, 2010

seloopp ! ahakz .

ha ha ! 
tibe jer arini aku jadi seloopp lak nk tulis blogg neh , pdahal sebelom ni bapak la malasnyer . 
bosan kot + sunyi lagik emm mmg buley wat aku mental cmneh . tulun2 !! 
sape2 tulunlah sayer yerp :)) ( mcm la korunk rajen sgt nk layan aku kan ? hee~ )

kalu xhepi aku mmg suke wat2 hepi cmneh , pdahal xhepi pown sebenarnyer .
juz nk ilangkan tension . xmo la stress2 neh . buley rosak taw x . hehe 
hah ? rosak ape ? hee ~ aku pown xtaw sebenarnyer , men bedal jerr .
haa tadi en tibe2 lak aku teringat zaman kecik2 dulu . 
tah nape ley ingat lak .
biler pkir balik en lawak gak . 
duk sowang2 pas2 gelak . ha ha ! sengal , mesti lau sape2 tgok aku , msti dye ingat aku xbetol .
aku ingat ag mase kecik en seliper selalu tercicir . nk2 ag time nek motor . huhu .
bukannyer xpasan , mybe trick nk suh mak beli seliper baru , wakaka . 

pas2 mase kecik2 suke sangat beli mainan ngarot2 . eeii tu ker aku mase dulu2 , terukknyer kau . ha ha !
yang klakarnyer sanggup ngamuk2 sebab xdapat beli mainan . depan owg ramai lak 2 . haishh xmalu tol .sape la budak 2 kan . hik3 jenis tol . biler da ngamuk2 konfem dapat en . huhu . sian kat abg2 aku la sbb kene layan kerenah adk bongsu dye yang ngade neh . yang selalu jadi mangse baie la ( abg no 3 aku ) . hehe . tenQ baie !

pas2 satu ag , dulu aku nie susah giler nk makan nasik . xtaw r nape . xpelik r en badan aku pown sekeping jer mase tu . aku selalu kene pakse makan ngan mak aku . ala aku makan cket je kot . tp ade 1 helah yang aku xley lupe smpai skang , mak aku selalu ckp mase tgah makan " sape lambat makan dye jadi buaye " haha . mase 2 mane la taw pape , asyik kene tipu je . punyer la semangat makan sbb xmo jadi buaye . huhu nguxs tol .

byk kot kenangan2 time kecik lau nak citer mmg xkan abes . wat aku gelak guling2 jer biler ingat balik . hehe ! anyway tengs sgt2 kt mak n abah . tanpa dowang xmerase la aku n ase sume neh . pahit n manis sebenarnyer sumer 2 indah :))

cinta agung



sedih kot aku tgok video ni . xdapat nk gambarkan betapa mulianya rasullullah s.a.w . same-same la kite hayati video ni okay :)

sem 5 :)

cuti sem da pun abes . skangg ni da masuk sem baru da pun . sem5 ! susah ke x ek ? emm tamo la judge awal2 . yang penting semangat k . sem ni nk kene struggle kot . giler ahh banyak sgt nk kene pikir . beban beban :( tapi aku harap sangat aku buley wat yang terbaek untuk sem ni . sem ni lah penentu segala2nyer . lau x mampus la aku . arghh tidakk !! tamo kot jadi cmtu . kowang sumer doakan la aku ek , aku pun doakan kowang berjaya dunia akhirat gak :)) atleast nanti kite dapat la graduate same2 . hee ~ mesti sonok kn3 ? tapi tu still jadi angan2 mat jenin ag kot . hope nanti sumer 2 jadi kenyataan :) emm tapi citer pasal sem baru ni en , ade something yang aku xsuke . nk taw x ape benda 2 ? haa , ari2 kene pakai baju uniform taw x . haishh cm dak skool jer . apela . xsukexsuke ! hope tukar balik cadangan yang mmg xbernas tuh .