Tuesday, November 6, 2012

serabutnyer, banyaknyer masalahh ! hm

salam,

ya allah stressnyer
stress sgt2 !
byk masalah dtg bertimpa2
xlarat, hm

nape la aku bukan jenis kuat mcm dulu
xley nk pkir mnde dh otak aku skang nie

mkn minum aku boley lupe
tp masalah sesaat pun xley lupe 
mcm2 cara dh aku bwat tp xley gak T..T
mungkin aku bukan jenis hati kering 

ptg nie nak balik kampung
nk tenangkan pikiran
kdg2 ase mcm nk je nangis depan mak
nak luahkan segala yg terbuku kt hati nie
tp xsanggup, xsanggup nk bebankan dye dengan masalah aku

kdg2 aku rase ya allah lenyapkanlah aku dari dunia nie
supaya aku tak perlu nk menghadap sume nie lagi
tp xboleh
hidup kene teruskan gak
(termenung panjang..)

ya allah tenangkanlah hati ini, lapangkanlah fikiran aku
teguhkanlah iman aku, tabahkan aku dalam menghadapi ujian & dugaan ini

p/s: doakan aku supaya aku oke, doakan aku tabah k. 


6 comments:

kura said...

moga moga dpt ber tenang kan diri :P

gadis oren said...

thanks kura ;)

sueMUNCET said...

semoga tabah!

jemput join.. ;)

http://suemuncet.blogspot.com/2012/11/contest-dari-blog-suemuncet.html

aisyah lola cham said...

done follow your blog

✿A I N A A✿ said...

semoga dapat tenangkan diri... ena doakan semoga Allah beri perlindungan dan pertunjuk dalam mslh sis... be tough ye larling.. =)

gadis oren said...

tq yer semua , love u all . mmuax !