Tuesday, January 18, 2011

kesah hari ini & NAJWA LATIF .

morning peeps (: 
hari nie bangun awal sgt, ingatkan ade klas kul 8.30am tadi, da cyap da pun, xperasan kt nfon da berlambak2 msg dari kwn pasal klas batal, dush2 ! penat je cyap2. agak hampe gak la perasaan aku. baru semangat nk attend klas en.wan. wakaka ! pepoyo's nk mati kan ? haha, pape jela aku nie.

biler da bangun for sure la susah dah aku nk tidow balek, aku pown dgn xbape nk rajen sgt duk kemas bilik, sbb jap ag ade warden nak check. damn ! benci arr. knfem ade jer yg xkene nnti. 2 xkene nie xkene, meluat taw x, sabar2. naseb kuat ag iman di dada. haha lagi sekali aku mmg poyo. 

ha semalam aku ade usha video kt youtube && then terjumpe la ngan video nie, korang penah dgr x name nie ? NAJWA LATIF . byk jgak video dye kt youtube && dye ade 1 lagu sendiri tajuk carta hati. xclap aku dye nie bdk skola ag, tapi pandai dye men guitar && bwat lagu. mmg tabik spring la ! aku yg agak2 da berumo nie pown harharam xtaw paper pasal music. kihkihkih :D 

korg boley tgok some of NAJWA LATIF video kt bwh nie :



carta hati 


inilah cinta 


yang terindah

1 comment:

Asri Alam said...

dah pernah tgk dia dah. memang berbakat. salam kenal gadis oren :)