Friday, January 21, 2011

ada lidi kat mata .

01.36am 
mata aku still segar bugar, da xtaw nk wtpe so aku decide nk tulis entry baru kt blog nie, walaupun xde idea. huhu . nk taw x nape mlm nie aku xley tdow ? sbb arinie aku da tdow sehari kot . demam punyer pasal . tadi g klinik, suhu aku 39celcius . mlm tadi sejam sekali konfem terjage . mmg tenat kot . hehe , naseb la arini da oke, cyap ley tulis entry ag . sejak dua tiga menjak nie mcm2 jadi dah la aritu kene gigit ngan kucing kat kaki, pas2 kuar ngan boyfie aku cyap boley jatuh plak tu, adoi mmg xsenonoh betol , hah kelmarin cyap ley lekat tulang ikan . ape nak jadi tah . tapi siyes xsenonoh . kalu bakal mak mertua tgok knfem kene reject dah nie . oke la aku da xtaw nk tulis pe lagi , mklum la otak tgah jem lagi nie , mybe 2 3 ari nie aku xupdate blog sbb nk balik kg (: yebba yebba ! ehehhe

nota : hati-hati supaya sejarah xberulang & belaja utk lebey sopan (:

No comments: