Friday, July 2, 2010

sem 5 :)

cuti sem da pun abes . skangg ni da masuk sem baru da pun . sem5 ! susah ke x ek ? emm tamo la judge awal2 . yang penting semangat k . sem ni nk kene struggle kot . giler ahh banyak sgt nk kene pikir . beban beban :( tapi aku harap sangat aku buley wat yang terbaek untuk sem ni . sem ni lah penentu segala2nyer . lau x mampus la aku . arghh tidakk !! tamo kot jadi cmtu . kowang sumer doakan la aku ek , aku pun doakan kowang berjaya dunia akhirat gak :)) atleast nanti kite dapat la graduate same2 . hee ~ mesti sonok kn3 ? tapi tu still jadi angan2 mat jenin ag kot . hope nanti sumer 2 jadi kenyataan :) emm tapi citer pasal sem baru ni en , ade something yang aku xsuke . nk taw x ape benda 2 ? haa , ari2 kene pakai baju uniform taw x . haishh cm dak skool jer . apela . xsukexsuke ! hope tukar balik cadangan yang mmg xbernas tuh .

No comments: