Thursday, August 15, 2013

aku perempuan celaka kan ???

ye...

aku perempuan paling celaka !
aku perempuan suwey !
aku perempuan menyusahkan !
aku perempuan keji !
aku perempuan hina !
aku perempuan jahanam !
aku perempuan sial !
aku perempuan tak layak untuk apa saja !
so, ko boleh gi main jejauh...


ko xpayah sebok hal aku lagi, bak kate ko aku nie elok mampus cecepat je, so ko anggap jela aku nie dah mampus dlm idop ko ! aku xsusahkan ko lagi.


bukan ke ko dah hina aku memacam...ko dah tuduh aku memacam...ko dah berprasangka buruk macam2 kat aku...ko siap halau aku kuar dari idop ko...!!

dah dah dah...gi brambos...

syoh syoh syoh...cuma, sblom ko brambus, aku nak cakap satu je...

aku hanya bersikap gampang pada orang yang bersikap sial kat aku...yang mana sikap gampang aku tu hanya kuar bila aku dah takleh bersabar ngan sikap sial orang tu...

ye, sabar aku ada batasan...aku hanya manusia biasa yang masih belajar untuk berubah ke arah kebaikan...so, gi la beli cermin beso pastu tengok dan tenung diri ko sendiri ...

apa??? ko manusia perfect??? haktuih!!!

kalo ko dah layan sial orang sekeliling ko, ko expect orang akan kasik apa je yang ko nak??? memula orang bley la bersabar... tapi bila sabar dah cecah limit, jangan salahkan orang tu keluarkan perangai gampangnya...what u give u get back...arini ko layan aku mcm smpah xpe, aku xkan balas, tp aku xkan tgok muke ko lagi !

No comments: